sâmbătă, 9 aprilie 2011

Capcana lui Dante

Am citit aceasta carte acum vreo doua luni, sau poate chiar si mai mult. A fost prima citita de acest gen, dar pot spune ca m-a impresionat intr-un mod foarte placut. As putea spune ca a devenit una din cartile mele preferate. Si daca as fi intrebata ce mi-a placut cel mai mult, fara ezitare as spune ca totul.
Capcana lui Dante, scrisa de Arnaud Delalande este un thriller superb. Nu am citit multe de acest gen, dar pot spune ca desi m-au trecut fiori in adevaratul sens al cuvantului, m-a fermecat prin fiecare detaliu explicat, prin fiecare sentiment al personajelor. Bineinteles, in aceasta carte nu putea lipsi nici dragostea care a fost prezenta si a dat un adevarat suspans intregi actiuni, alt lucru ce mi-a placut in mod deosebit.
Adevarul este ca nu sunt chiar adepta acestor gen de carti, dar aceasta cum am mai zis, m-a fermecat. In primul rand mi-a trezit un subtil, dar profund interes pentru Venetia- actiunea se petrece in Venetia in jurul anilor 1756. Descrierea a fost superba. Desi nu am zis la fel cand am citit cu greu primele zece pagini, nu intelesesem mai nimic la inceput si chiar prevedeam o lectura plictisitoare, dar uite ca nu a fost cazul, ceea ce ma bucura. Mi-au placut si foarte mult numele personajelor cat si pseudonimele lor, Himera, Il Diavolo, Orhideea-Neagra, Vaduva-Neagra, Dama-de-Cupa. Deci niste personaje ce m-au fermecat, atat prin rautatea lor cat si prin frumusetea lor, loialitate, orgoliu, trufie si tradare. La un moment dat chiar nu mai stiam cine ar putea fi Il Diavolo , nu o sa intelegeti daca nu cititi si eu nu am sa povestesc acum aceasta fabuloasa carte, nu ca nu as avea chef ci pur si simplu as strica esenta. Pot spune ca e un amestec de toate lucrurile palpitante, in primul rand mister, prietenie, tradare, iubire, frumusete, uratenie si enumeratia mai poate continua pana la nesfarsit.
 E prima carte ce o citesc de Arnaud Delalande si am ramas profund impresionata prim modul in care scrie. Adevarul este ca am si o pasiune pentru scriitori francezi, un altul ce-mi place este Alexandre Dumas( am o pasiune pentru tot ce e scris de el, dar voi vorbi alta data despre acesta).
Sincer, recomand cartea tuturor fiindca merita, e buna si e o lectura interesanta. Dar, sa nu faceti prostia (in cazul in care mintea 'va zboara'-asa cum mi se intampla mie- sa cititi inainte de culcare, am avut cateva vise ciudate dupa terminarea anumitor capitole O.o)
Cam atat despre aceata carte, sper sa o cititi daca aveti posibilitate...

2 comentarii:

  1. Aww! Pe mine m-ai facut curioasa mai ales cu avertismentul de la sfarzit. Mi-ar placea cateva vise ceva mai ciudate. ^^ Ciudate in sensul scary ca ciudate si atat am mai avut. :))

    Cred ca voi verifica la biblioteca daca exista. Sa imi aduci aminte daca uit. ;))

    Ai grija de tine, iubi! Te iube! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. sfarsit*

    Nu stiu de ce, dar in ultimul timp tot scriu 'z' unde trebuie sa scriu 's'...

    RăspundețiȘtergere