miercuri, 13 martie 2013

Other and another

In Focsani, vremea de astazi a fost foarte urata, nu neaparat ca a fost foarte frig sau a plouat, dar... A fost o stare asa ciudata in aer, de parca toate lucrurile plictisitoare s-au adunat astazi si au zis sa dea o petrecere de...Nimic. Lol, mda... 

Mi-am zis sa imi infrunt lenea si starea aceasta si cum soarele parca vrea sa iasa si el invingator, mi-am zis sa apelez la putin ajutor, nu? Ei bine, in cazul meu, muzica este un mare aliat, asa ca am sa postez doua melodii, una mai lenta si una mai ritmata care imi plac mult si ma fac sa ma simt mai bine. E adevarat ca una e putin cam trista, dar zic eu, cealalata compenseaza. 

Ii avem aici pe baietii de la NU'EST cu melodia Hello( care este si cea mai recenta) : 

Si nu in ultimul rand, va las o melodie pe care, ei bine, am ascultat-o intr-un mod repetativ si intr-un stil absolut barbar, inca cei din jur m-au rugat insistent sa incetez( upsic, daca imi place, ce pot sa fac?) . Asa ca va las una din melodiile recente ale baietilor de la Teen Top
Din pacate, videoclipul original fara subtitrare nu l-am gasit. Oricum, cine ii cunoaste pe baietii de la Teen Top pot observa evolutia acestora, sa intelegem ca "micuta" plimbare in afara tarii le-a facut bine? Eu cred ca daaaa... ^__^


Have a nice day! 




3 comentarii:

  1. Sunt de acord, muzica poate sa inspire sau sa relaxeze, depinde de situatie.

    As zice ca si melodiile triste ajuta in unele situatii, si astea pot relaxa. ^^

    Cred ca sunt putin pe langa. :)) Oricum, sa mai scrii! Chuu! >:D< :*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe langa? tu nu esti niciodata pe langa:))) :* Da, melodiile triste pentru mine au doua taisuri, dar e ok, chiar si asa, frumusetea lor e de necontestat!

    Kissu :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Daaa!!! Si eu am melodia celor de la TEEN TOP pe repeat! =))) E foaaarte tare si-mi induce o stare de veselie. :D
    Nu stiam de melodia noua a celor de la Nu'Est, da' am s-o ascult cum dau de niste boxe. :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere