miercuri, 5 decembrie 2012

Tristeti de sucub



Tristeti de sucub
Richelle Mead

Dupa mult timp in care am lenevit si nu am facut nimic, dar absolut nimic, m-am reapucat de citit. De curand am luat de la biblioteca o carte chiar draguta, sincer? Am luat-o mai mult dupa autoare, dupa cum stiti( sau poate nu ) , Richelle Mead este autoare bestsellerului Academia Vampirilor, despre care am scris anterior, iar Tristeti de sucub face parte din seria Georgina Kincaid. 

"Giorgina Kincaid este sucub – adica un demon sexy si plin de glamour, care seduce muritorii si le absoarbe energia. 

Desi aparent sa fii sucub pare ceva spectaculos, Georgina nu poate avea o viata amoroasa normala, caci asta ar insemna sa faca rau celor doi baieti muritori de care se simte atrasa, scriitorul Seth Mortensen si fermecatorul Roman. 

Dragostea trece insa pe locul secund atunci cand in lumea muritorilor din Seattle se iveste o amenintare: vampire si dracusori deopotriva sunt atacati, iar Giorgina, investigand de una singura, descopera existenta unor creature respinse atat de rai, cat si de iad, si care vor sa se razbune… “

Descrierea aceasta o gasim pe spatele cartii si sincer, este destul de “simpla”, nu are un “impact” foarte mare asupra cititorului, dar totusi il intriga putin. Totusi, cartea e mult mai interesanta si placuta.

Dupa cum, poate, v-ati dat seama seama din acea descriere micuta mentionata mai sus, subiectul se invarte in jurul Giorginei si a celor doi muritori…Sau poate nu. 

Mi-a placut mult felul Giorginei de a fi, exact cum spunea unul din personajele cartii : un sucub care nu vrea sa fie sucub, un sucub care vrea sa fie muritoare, un sucub care nu vrea sa faca rau, un sucub care vrea o viata normala. 

Poate subiectul a mai fost abordat, poate nu asa, poate in genul, dar totusi, felul lui Richelle Mead de a scrie e unic, ca sa spun asa. Subiectul mi-a placut enorm de mult, nu m-am simtit intr-o lume S. F ci intr-o lume normala. Au fost faze amuzante si faze in care chiar ma simteam Giorgina si eu admir mult asta la o carte, faptul ca te face sa te transpui in personaj e ceva… Ce nu oricine poate sa faca.

Scenele de sex au fost si ele piperate, ca sa zic asa, dar nu dezagradabile. Dintre Seth si Roman, sincer, mie imi place foarte mult Roman, cu toate …Chestiile pe care le face, le-a facut si probabil le va mai face.
Seth…E alta problema, avand in vedere ca nu m-am putut abtine si m-am informat putin cu ce va face, deja ma face sa il privesc altfel, totusi, inca nu imi dau cu parerea.

Eu raman inca la ideea ca Roman chiar e un tip tareeee si frumos pe deasupra, ce mai vrei ? Chiar daca actiunea cartii in care el era prezent, mai pe la sfarsit, ma facea sa plang, il intelegeam oarecum, dar o intelegeam si pe Giorgina. 

Un alt personaj care mi-a placut mult a fost ingerul, Carter. Desi la inceput ma enerva, sincer, putin. Oricum, cine mi-a placut la inceput si m-a enervat mult la sfarsit, a fost arhidemonul, Jerome. 

Dar au fost multe personaje care mi-au placut mult si destul de putine care m-au enervat, desi poate ar fi trebuit sa ma enerveze mai tare ( gen Roman, eu l-am cam adorat pe tip) . Hugh, dracusorul, cam enervant el in unele moment, dar uneori chiar amuzant si genul acela “ de gasca” sa zic asa. Ce m-a amuzat cel mai tare a fost faptul ca era chirurg ( o sa ma gandesc de doua ori inainte sa fac vreo operatie sau ceva ) si mi-a placut mult colegul de serviciu al Giorginei, Doug..Inca imi aduc aminte de descrierea aia a lui imbracat in pantalonii aia mulati rosii. Oh, da, asta da imagine sexi ! 

Asaaaa… Sincer, am auzit multe pareri despre aceste genuri de carti care se intind pe nu-stiu-cate volume - pana acum seria Giorgina Kincaid are doar sase volume, la noi aparute doar cinci ( din cate am aflat) – dar sincer mie imi plac, e chiar relaxant si palpitand sa citesti asa ceva, eu nu am probleme si ma bucur ca seria nu se termina asa curand, astfel pot sa o savurez pe deplin in liniste. 

Eu nu cred ca e vorba de ceva comercial cand vine vorba de o serie de nu-stiu-cate volume, poate in unele cazuri da, mai ales cand se exagereaza, dar de ce sa le bagam pe toate in aceeasi “ oala” ? In plus, seria Gioargina Kincaid chiar merita citita, din punctul meu de vedere. Se citeste repede si e placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu