duminică, 16 decembrie 2012

Make a joruney

Am inceput sa scriu acest articol, doar fiindca e ultima luna din an si asta m-a facut sa fiu putin mai melancolica, poate...Dar nu numai de asta. E ciudat cum chiar in luna asta am reinceput sa vorbesc cu cateva persoane pe care chiar le credeam..."uitate" . Nu sunt chiar asa adepta faptului ca de Craciun - sau in preajma Craciunului- se intampla minuni. Am renuntat in a fi... Si totusi, uite-ma in luna decembrie vorbind cu persoane, reluand legaturi, pe care le credeam moarte. Si sincer, imi place ca am vorbit cu aceste persoane. E un sentiment satisfacator. Mai ales cand iti dai seama ca vechile prietenii, inca mai rezista si peste atata praf si pulbere. Uneori sunt chiar sigura ca acolo sus, chiar e cineva care ne dirijeaza, sau ne face curat pe drumul pe care mergem...

E iarna, frig si nu imi prea place. E o atmosfera frumoasa, dar frigul nu a fost niciodata pe placul meu. E ultima luna din an si asta ma face sa fiu putin intr-un fel trista, nu stiu de ce, poate fiindca nah..A mai trecut un an? Am citit postul pe care il scrisesem pe 30 decembrie 2011 unde spuneam ca am sa schimb multe. Nu imi dau prea mult seama acum daca am facut asta. Nu stiu daca m-am schimbat. Ar fi cam aiurea sa zic ca sunt alta. Sunt eu, dar cand am citit postul, mi-am dat seama ca sunt diferita de cea care a scris acel post si cea care scrie acest post. Da, timpul are o mare putere... 

Totusi sunt lucruri care s-au schimbat radical...Incepand de la liceu, la activitatea mea sociala si la prietenii mei. Pot spune ca s-au mai adaugat pe lista cateva noi persoane, ceea ce e bine...

As fi vrut sa scriu postul asta in ultima zi din an, dar cum nu sunt sigura daca voi reusi, avand in vedere ca nu voi fi in tara in acea zi, prefer sa il scriu acum, chiar daca poate, voi mai scrie si alte posturi pana la sfarsitul anului.

Cert este ca acum am mai multe lucruri care imi plac, fata de anul trecut...si asta este bine. Ma simt mai bine si asta e ceea ce conteaza. Nu mai sunt asa optimista si vesela, idealista cum eram...Dar chiar si asa. E ok. Ma simt ok... Vreau multe, ca intotdeauna, dar voi astepta, timpul nu o sa se scurga asa repede incat sa nu il vad... 

Si cum nu mai sunt multe zile pana la sarbatori, va doresc Sarbatori fericite si o iarna frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu