duminică, 27 mai 2012

Oriflame



Azi dimineata am facut un lucru ce a reusit sa imi aduca zambetul pe buze. Si, da, ma refer la Oriflame. Cred ca sunt consultant de aproape un an, mai am putin si fac un an… Dar nu stiam foarte mult cu ce se “ mananca” Oriflame-ul. Consideram ca e o alta firma de cosmetice ca oricare alta si ca nu poti sa faci cine stie ce bani din asta si mai ales, nu prea poti sa consideri asta o cine stie ce munca.
Ei bine, nu stiam, dar acum am aflat. Oriflame-ul a devenit hobby-ul meu, imi place sa lucrez la Oriflame, am descoperit ca pot sa fac multe si ca pot sa castig bine si mult si evident, ca pot sa imi fac cunostinte noi, oameni noi cu care pot sa impart si lucruri bune si urate. Gasesc ajutor si gasesc motiv pentru care sa zambesc.
Azi am reusit sa trec la primul pas de consultant ( de 3% ) . Nu e mult, dar e un pas, primul pas, care ma face sa zambesc stiind ca vor urma si ceilalti pasi, mici, dar siguri.
Ideea e ca nimeni nu ma poate da afara, muncesc cat vreau si unde vreau, ceea ce e avantajos. Pot sa aleg din a face vanzare doar cu catalogul, sau a dezvolta firma invitand altii sa se inscrie, pot sa merg la prezentari sa ma delectez si sa invat ceva nou, pot sa ii invit si pe altii si multe alte lucruri.
Plus ca sunt multe programe pentru consultanti prin care acestia sunt rasplatiti. Momentan in echipa nu am multi oameni, doar vreo trei, dar lucrez cu prietena mea, Iuliana, care m-a inscris pe mine si e foarte amuzant sa lucrezi impreuna.
Bine, nimeni nu a zis ca e usor, dar cel putin e distractiv.
Trebuie sa ii multumesc si sponsorului nostru, Crenguta, care este o femeie minunata si care ne impartaseste si noua pasiunea si iubirea ei pentru Oriflame.

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru realizare! :*:*:*

    Pare chiar dragut, interesant si excitant Oriflame-ul si ma bucur ca te face sa te simti bine. Imi place si imaginea postarii, e destul de simpla, dar e un logo potrivit pentru Oriflame.

    Te iubeeeee! >:D< :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc >:D< . Intr-adevar este si sper sa ajung cat mai sus :)) .

    Aishiteru :*

    RăspundețiȘtergere