vineri, 30 decembrie 2011

Goodbye 2011...

Si uite ca nu mai e mult si se termina si anul acesta. An in care nu am facut prea multe... Am pierdut mult vremea, foarte mult... mi-am cam distrus nervi si am facut multe, dar foarte multe lucruri inutile si m-am stresat tot pentru mii si mii de lucruri care nu isi aveau rostul.
Ce am realizat? Nu prea imi dau seama... sunt cateva lucruri frumoase si de o importanta mare , dar inca sunt in desfasurare.
Nu prea as stii ce sa zic, 2011 a fost un an... mai ciudat el din fire, probabil si fiindca mie mi s-au intamplat foarte multe chestii, prea multe deodata.
Oricum, la unele capitole nu s-au schimbat multe, cum ar fi scoala, sau familia. Sunt lucruri normale prin care cu totii cred ca trecem.
La capitolul prieteni spre surprinderea mea s-au intamplat ceva chestii. Lenesa din fire cum sunt, prietenii mei cunoscuti in lumea virtuala si-au cam luat zborul, cum eu sunt si foarte sociabila de la un timp, am cam lasat lumea sa ma uite si nu mai tin asa mult legatura decat cu vreo doi trei, altadata aveam peste... vreo douazeci de persoane. In fine, timpul e o problema si fiecare cu viata sa, dar chiar si asa, un gust amar tot am. Poate 2012 ma va face mai comunicativa si imi voi putea reluat relatiile de care uneori chiar imi e dor. Dar sunt si putin nesimtita fiindca nu le-am simtit lipsa chiar asa mult, au fost momente in care mi-am amintit de ei :"> dragostea asta nu te lasa sa te gandesti la prea multe persoane ( nu prea poti... si nici nu prea vrei uneori), dar nu ma plang.
La capitolul dragoste in 2011 am stat bine, inca stau si sper ca voi sta. E o stare de euforie totala, imi place, ba chiar ma innebuneste, e placut si satisfacator, cred ca ma simt chiar mandra de asta si pot spune fara modestie ca nu multi au relatia pe care o am eu ... Da, cu asta ma pot mandri si cred ca in 2012 chiar o voi face.
Am de gand in 2012 sa fac multe, poate prea multe, dar sunt sigura ca voi reusi sa fac daca nu tot ce imi propun, macar majoritatea.
Astept un an nou cu multe oportunitati, sunt optimista si chiar bine dispusa, desi imi iau la revedere de la 2011 cu o lene destul de mare si o plictiseala prezenta destul de puternica, sunt ok cu asta... Poate la anul va fi altfel, sper .
Si in final... doresc la toti un an nou plin cu tot ceea ce vreti, plin de optimism, iubire si sanatate.

P.S : Ne auzim la anul... Happy new year! ( Vreau zapada -.- )

2 comentarii:

  1. poate se întâmplă o minune și ninge peste noapte. :)) it would be nice for you, I suppose.

    anw, la mulți ani și... well happy new years!

    RăspundețiȘtergere