luni, 5 decembrie 2011

Ce mai e nou...

O, Doamne, cred ca a trecut o gramada de timp de cand nu am mai scris ceva pe aici.. Da, chiar de curand mi-am amintit de existenta acestul blog, bine, asta cu ajutorul unei cunostinte care daca nu ma ruga sa fac ceva , nu cred ca imi aminteam... Si mi-am dorit sa scriu cate ceva.( App : nu imi place Ayumi foarte mult, dar poza asta e simpatica raaau )
Sincer, cred ca a trecut mult timp de cand nu am mai scris ceva despre mine si pentru mine. In prezentul meu se intampla multe lucruri noi cat si vechi. Acelasi lucruri vechi la care nu pot sa renunt, dar vreau sa o fac si nu pot... Mda, cam patetica sunt la faza asta. Dar trec peste, poate ma voi maturiza in viitorul apropiat.
Pe plan profesional lucrurile mele merg chiar foarte bine, pe langa liceul ''absolut incantator'' caruia ii fac fata cat de cat bine, mai sunt si proiectele in care sunt implicata. Cel la franceza, ma termina efectiv psihic, dar in acelasi timp, ma face sa ma simt si bine si de ... folos, evident.
Vineri am inspectie la romana, sunt putin stresata de asta, dar cred ca va merge. Oh, si apropo de inspectie , astazi imi venea sa le iau de par pe cele doua frumoase si inteligent P. de la mine din clasa. Da, de fapt in clasa sunt mai multe P. ... dar alea doua m-au enervat enorm. Si le zic P. fiindca ar fi cam urat sa scriu adjectivul ala  nu prea dragut la mine pe blog, deja faptul ca le-am mentionat ma face sa ma stramb. Bheax!
Dar se incheie si semestrul in curand...Buuun ! Oh si mai este - in afara de scoala si de proiectul la franceza - si celelalte lucruri cu care ma ocup.. Urat , urat! Stresul ma enerveaza si ma face sa ma simt cam aiurea.
Pe plan sentimental... aici as putea vorbi mult si bine si nu as termina si nu as ajunge la o concluzie. Zilele trecute povestisem asa in mare cuiva, evident , nu m-a satisfacut.Sincer, sunt putin ciudata... uhm e bine. Sunt ok pe plan sentimental, e super totul, doar ca...sunt cam confuza si asta ma cam irita in unele momente, caci am momente de '' gandire'' intensa si asta nu imi place. Dar e ok,chiar e. Pot sa zambesc si zambesc larg cand ma gandesc la acea persoana. E super. Doar ca , uneori, as vrea sa impartasesc aceasta fericire si cu altii, sau sa le spun si altora ce gandesc si ce cred. Dar... Nu pot . ( -.- )
Pe plan familial....Bun, aici sunt iar multe de povestit si ma cam obosesc. Prefer sa ma rezulm la faptul ca mama munceste si tata la fel si eu la fel . Muncim cu totii. O familie muncitoare..Oh, da, aproape ma si cred, atunci cand e vorba de mine, evident.

Lucrurile in general sunt ok. Am multe de citit, mai nou m-am gandit ca daca nu pot sa merg mai departe pe ce imi doresc, as putea sa devin regizor , chiar ma pasioneaza asta, sau editor, si asta ma pasioneaza. As putea chiar sa lucrez la o revista. Oh, de ce nu sa am propria revista?? ( Aberez de acum ~ )
So... astept vacanta de Craciun si... comanda la Oriflame, pachetul imi vine de abia miercuri( am uitat sa platesc factura si de abia azi am facut-o deci... imi vine cu intarziere, trebuia sa imi vina maine) iar spumantele mele si creionul meu .... vin miercuri , dar eu le vroiam acum. Eh, asta e.
Deeeciii...concluzia mea: am multe de citit, si astept vacanta ca sa citesc si sa ma relaxez, vreau sa stau pe messs muuult cu iubix si sa pierdem vremea cum stim noi mai bine .

Si acum incheierea mea: nu am mai scris de mult, iar acum vin si insir niste chestii aberante, dar totusi, sunt chestiile mele. Am sa mai trec pe aici cand am ...chef.

P.S : stii ca te iuubeee, nu ? Logic ca stii.

6 comentarii:

  1. Da, stiu. :x Dar si tu stii ca si eu te iubeeeee muuult, nuuu? :X:*:X:*:X

    Succes la inspectie si la proiectul de la franceza! :*

    Momente de gandire? Daa... Cred ca e ceva necesar deocamdata. ;))

    Ai grija de tine si sa fii cuminte. Te iubeeee muult! :X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X

    RăspundețiȘtergere
  2. :x Da, stiu :* Te iuuuuubeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :X:X:X:X:X:X:X:X:X:X

    Necesar?:)) e obositor !

    RăspundețiȘtergere
  3. :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

    Obositor, aiurea si altele de genul asta. :)) Si necesar pe acolo. :))

    Te iubeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X

    RăspundețiȘtergere
  4. :X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X

    Mda... banuiesc :)))

    Si eu te iuuuuuuuuuuubbbbbbbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Te iubeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee muuuuuuuuuuuuuullllllllllllllllllllllllltttttttttttttttttttt
    :X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X:*:X

    RăspundețiȘtergere
  6. :X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X si eu te iuuuuuuuuubeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :X:X:X:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere