joi, 6 iunie 2013

Premiu!



Pentru acest premiu trebuie sa ii multumesc mult Xaarei Novack. Imi face placere cand aflu ca sunt persoane care ma includ si pe mine in actiunile lor, e un sentiment placut atunci cand cineva se gandeste la tine, fie si fugitiv. Multumesc mult, Xaara! Si multumec mult si pentru faptul ca imi dai ocazia de a-ti citi blogurile >:D<
Acum sa va impartasesc sapte lucruri despre mine, care sunt poate doar importante pentru mine si nesemnificante pentru altcineva.

1. Am parul destul de lung, dar il vreau mai lung si vreau sa mi-l vopsesc albastru
2. Pana acum mi-am vopsit cam jumatate de par( deci ceva mai mult decat varfuuuriilee, desi initial am vrut sa optez doar pentru varfuri) . Prima data am incercat portocaliu, apoi albastru, apoi rosu spre portocaliu inchis, apoi rosu aprins, acum e mov ^_^ .
3. Am ochii verzi si am ajuns sa imi placa ochii verzi doar datorita Xaarei, cand eram mai mica ma plangeam de acest lucru, iar intr-o discutie cu Xaara, desi nu stiu daca ea isi mai aminteste, dar eu imi amintesc foarte clar, ea m-a facut sa imi dau seama ca ochii verzi * cel putin ochii mei* nu sunt asa cum ii credeam eu( aveam o parere foarte proasta despre ei, dar acum sunt multumita de culoarea lor)
4. Imi plac mult cartile, citesc foarte mult, dar sunt prea lenesa sa imi las o parere pe blog despre diferite carti, desi mereu imi promit ca voi face asta.
5. Fiecare carte are un impact asupra mea si de aceea trebuie sa ma asigur inainte sa o citesc ca nu are un final ...Trist. Nu prea suport lucrurile triste(bine, nimanui nu-i plac, dar eu chiar nu pot suporta). Bine, nu fac chiar cu fiecare carte in parte asa, mai citesc si carti care au un final exploziv, sa zic asa, dar cartile pe care le citesc cu dorinta de a ma relaxa, trebuie sa fie clar cu un final ok. Nu neaparat fericit, poate fi realist, dar nu tragic!
6. Ador filmele!
7. Si am foarte multe pasiuni, in fiecare zi cred ca se naste cate una.

Din cate am inteles regulile sunt acestea :
1. Multumeste-i persoanei care te-a nominalizat.
2. Include link-ul catre blogul respectiv.
3. Selecteaza 15 blogarite pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmaresti constant.
4. Lasa link la ultima lor postare pentru a le anunta.
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.

In ultimul timp de abia am mai deschis pc-ul, ce sa mai zic de bloguri, plus ca atatea blogarite sunt greu de gasit..Totusi, acest premiu vreau sa mearga neaparat la Jackie ( desi acum e ocupata cu bacul, sper sa isi faca ceva timp si pentru blogul ei caci imi e dor de postarile sale. Succes, Jackie! )


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu